Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 861, z późn. zm.), Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
od dnia 14.06.2021 r. przywraca możliwość bezpośredniej obsługi,
z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych, co oznacza możliwość osobistego załatwiania spraw w Urzędzie.
Obsługa klientów odbywać się będzie z zachowaniem wszelkich zasad ostrożności mających zapewnić bezpieczeństwo pracownikom i obsługiwanym osobom, w tym obowiązkowa dezynfekcja rąk przez klienta na holu, stosowanie się przez klienta i pracownika do nakazu zakrywania przy pomocy maseczki ust i nosa, zachowanie bezpiecznej odległości między osobami oczekującymi na obsługę, ograniczenie ilości osób obsługiwanych na poszczególnych stanowiskach.
Na terenie Urzędu obowiązuje ograniczenie liczby klientów. W związku z tym liczba klientów przebywających jednocześnie w Urzędzie będzie koordynowana przez pracowników Urzędu.
Przywrócona została możliwość bezpośredniej rejestracji / wyrejestrowań / wydawania zaświadczeń z zachowaniem ograniczonej ilości osób tj. 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi.
Obsługa wizyt mających na celu potwierdzenie gotowości będzie przywracana w terminie późniejszym.
Przed wejściem do Urzędu znajduje się skrzynka podawcza, do której klienci mogą wrzucać dokumenty, które otwierane są codziennie.
Mając na uwadze wysokie ryzyko zakażenia koronawirusem podczas bezpośredniego kontaktu z innymi osobami, nadal rekomendujemy kontakt poprzez:
- pup@pup-slupca.pl
- serwis: praca.gov.pl
- platforma: e-PUAP
Dla Państwa dyspozycji pozostają również numery telefonów:
- 63 275 14 44
- 882 360 328
- 665 037 018
- 781 273 527
- 781 470 052
- 530 039 629
Z poważaniem,
Dyrektor PUP w Słupcy Mirosław Chudziński