XIII edycja konkursu „Polska wieś – dziedzictwo i przyszłość”

Organizatorem konkursu jest Fundacja na rzecz Rozwoju Polskiego Rolnictwa.

Konkurs jest adresowany do osób pełnoletnich.

Celem konkursu jest promocja polskiego rolnictwa, problematyki związanej z obszarami wiejskimi, dziedzictwa kulturowego oraz wzbogacenie publicznej debaty na temat polskiej wsi. W konkursie preferowane są prace nowatorskie, interdyscyplinarne, wykazujące oryginalność w zakresie podjętej problematyki lub metodologii badań, napisane w sposób atrakcyjny dla potencjalnych czytelników.

Prace będą oceniane w dwóch kategoriach:

• prace naukowe (m.in. prace doktorskie), popularnonaukowe i inne nienależące do tych dwóch kategorii, prezentujące szczególnie inspirujące i innowacyjne spojrzenie na problematykę rozwoju wsi;

• prace prezentujące dorobek kulturowy kraju i regionu, opisujące inicjatywy lokalne, dziedzictwo historyczne wsi (m.in. monografie wsi, archiwalne zbiory zdjęć stanowiące element dokumentacji, pamiętniki) oraz prace ilustrujące przykład sukcesu w rozwoju polskiej wsi.

Nagrody
W każdej z dwóch kategorii zostanie przyznana nagroda pieniężna w wysokości 5.000 zł.
Dodatkową nagrodą jest możliwość wydania nagrodzonej pracy drukiem.

Termin
Termin zgłaszania prac upływa 31 lipca 2021 r. (data dostarczenia pracy do siedziby Organizatora konkursu).

szczegóły TUTAJ

regulamin_konkursu_Polska_Wieś_XIII

Klauzula informacyjna

ogłoszenie_konkurs_Polska_Wieś_XIII

Plakat Polska Wieś

KOMUNIKAT – Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Słupcy – zmiana numerów telefonów

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Słupcy podaje aktualny adres e-mail do korespondencji: inspektorat@pinb-slupca.pl
Jednocześnie informujemy, iż wszystkie aktualne informacje oraz wnioski do pobrania znajdują się na stronie internetowej:  http://www.pinb-slupca.pl/

Zmianie uległy dotychczasowe numery kontaktowe do PINB w Słupcy:

Referent: 786 964 431  (sprawy ogólne/sekretariat)
Tomasz Krukowski – Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego: 601 530 818
Inspektorzy: 512 079 977

Dotychczasowe stacjonarne numery telefonów (63 275 86 04, 63 275 86 05 oraz 63 275 44 87) zostały zlikwidowane.

8 lutego – nadzwyczajna sesja Rady Powiatu Słupeckiego

Przewodniczący Rady Powiatu Słupeckiego

zwołuje

XXXII nadzwyczajną sesję Rady Powiatu Słupeckiego

Sesja odbędzie się 8 lutego 2021 roku (poniedziałek) o godz. 1400  w sposób hybrydowy za pomocą systemu sesji zdalnej PEXIP i w Sali Herbowej Starostwa Powiatowego w Słupcy, ul. Poznańska 20.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Ustalenie procedowania wniosku o odwołanie Zarządu Powiatu Słupeckiego.
  3. Zakończenie obrad. 

Zmarł Szczepan Babacz – sekretarz powiatu w latach 1999-2003

Z głębokim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci

Szczepana Babacza /1946-2021/

zmarł 7 lutego 2021 r.

– pierwszego w historii powiatu słupeckiego sekretarza urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy.

Szczepan Babacz funkcję sekretarza w Starostwie Powiatowym w Słupcy pełnił od 01.02.1999 r. do 31.03.2003 r. Ponadto był czynnie zaangażowany w działania strażaków ochotników – związany z jednostką OSP w Lądku; był członkiem prezydium Zarządu Powiatowego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych w Słupcy, jak również członkiem Zarządu Oddziału Wojewódzkiego ZOSP RP województwa wielkopolskiego, kadencji 2017-2022.

Wyrazy współczucia, słowa otuchy

– żonie, dzieciom z rodzinami, znajomym i przyjaciołom śp. Szczepana Babacza

składa Zarząd i Rada Powiatu Słupeckiego.