OGŁOSZENIE O UZUPEŁNIAJĄCYM NABORZE WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU
Z TERENU POWIATU SŁUPECKIEGO W 2024 ROKU
Zarząd Powiatu Słupeckiego ogłasza uzupełniający nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest, w ramach realizacji zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w 2024 roku”.

Nabór wniosków przeprowadzony zostanie wyłącznie w dniu 09 września 2024 r. w godzinach od 08.00 do 15.00.

Wnioski mogą być składane:
1) osobiście w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Słupca (Budynek główny) – w celu potwierdzenia
złożonego wniosku Wnioskodawca winien posiadać swoją kopię wniosku, Starostwo Powiatowe w Słupcy nie świadczy usług ksero;
2) w formie elektronicznej przez platformę ePUAP /3chx16dq0d/SkrytkaESP, podpisane za pomocą Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
Datą złożenia wniosku jest data jego wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy.
Wnioski rozpatrywane będą w kolejności ich wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy z jednoczesnym uwzględnieniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

Osobami uprawnionymi do złożenia wniosku są:
1) osoby fizyczne, z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (Działanie A1.4.1 „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów w łańcuchu”),
2) przedsiębiorcy,
3) osoby prawne,
4) jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
W związku z wykorzystanie w 100% limitu pomocy de minimis w rolnictwie – NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE WNIOSKI W TYM ZAKRESIE.

Regulamin realizacji zadania w 2024 roku, a także formularz wniosku oraz formularze załączników do wniosku są dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Słupcy (w zakładce Ogłoszenia i komunikaty/Zarząd Powiatu), w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Słupcy oraz w urzędach gmin z terenu powiatu słupeckiego.
Dofinansowanie do kosztów działania obejmującego zapakowanie odpadów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu słupeckiego, transport i unieszkodliwienie tych wyrobów poprzez przekazanie na uprawnione składowisko odpadów niebezpiecznych wynosi 100% całościowych kosztów tego działania.
Pomoc finansowa nie dotyczy demontażu wyrobów zawierających azbest oraz kosztów wykonania nowego pokrycia dachowego.
Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków pochodzących z dotacji celowej udzielonej Powiatowi Słupeckiemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

Uchwała:

http://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/zasoby/files/ogloszenia_i_komunikaty/2024/WSR/uchwala-zarzadu-powiatu-slupeckiego-w-sprawie-regulaminu-usuwania-azbestu-w-2024-r.pdf

Wniosek:

http://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/zasoby/files/ogloszenia_i_komunikaty/2024/WSR/wniosek-zalacznik-nr-1-do-regulaminu.docx

Formularz pomocy de minimis dla przedsiębiorców:

http://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/zasoby/files/ogloszenia_i_komunikaty/2024/WSR/formularz-pomoc-de-mimimis-dla-przedsiebiorcow2.pdf