Sesja odbędzie się w dniu 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godzinie 1300 w sali „Herbowej” Starostwa Powiatowego w Słupcy, ul. Poznańska 20.
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad.
- Stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu Nr LXXI/2023 z sesji Rady Powiatu z dnia 21 grudnia 2023 r.
- Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie Starosty Słupeckiego z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku za rok 2023.
- Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Słupecki za rok 2023.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwały budżetowej Powiatu Słupeckiego na rok 2024.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Słupeckiego na lata 2024-2035.
- Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia nowej drogi do kategorii drogi powiatowej
i ustalenia jej przebiegu. - Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych, których zarządcą jest Zarząd Powiatu Słupeckiego.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia od Wojewody Wielkopolskiego zadań publicznych
z zakresu administracji rządowej. - Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXVIII/187/2020 Rady Powiatu Słupeckiego z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie zasad udzielania dotacji celowej spółkom wodnym, trybu postepowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia maksymalnych cen za usługi przewozowe w ramach powiatowych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym o charakterze użyteczności publicznej, którego organizatorem jest Powiat Słupecki oraz określenia sposobu ustalania wysokości opłat dodatkowych z tytułu przewozu osób i wysokości opłaty manipulacyjnej.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
- Wolne głosy i wnioski.
- Zakończenie obrad.